Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Βραχιόλια με "παξιμάδια" για βίδες!

Γύρισα, καλέεεεεεεεεε....... Με θυμάστε;;;;;;;;;
Επιτέλους, έληξε το μαρτύριο με το στικάκι internet on the go!
ΣΑΣ ΞΑΝΑΒΡΙΣΚΩ, ΑΓΑΠΕΣ ΜΟΥ!!!!!!!
Καλό χειμώνα να έχουμε - αν και για πολλούς έχει ακόμα πολύ καλοκαίρι - για μένα οι διακοπές τέλος!
Τέτοια χαλάρωση είχα χρόνια να νιώσω, κορίτσια! Κάθε μέρα θάλασσα, με το μαγιό και το παρέο απ' το σπίτι μου στον Άγιο Νικόλα στα Βαπόρια, θάλασσα βαθιά και πεντακάθαρη, με θέα γύρω γύρω ονειρεμένη, περίπου 40 - 45 μπάνια, ξάπλες, βόλτες, ποτάκια, φίλοι...... γέμισε το "είναι" μου από καλοκαίρι, οι μπαταρίες μου στο κόκκινο, είμαι έτοιμη για το χειμώνα που έρχεται. Μακάρι να είναι ήρεμος και να μπορέσουμε να πληρώσουμε για μια ικανοποιητική θέρμανση - όχι "με το φανελάκι" και τέτοια, πάνε αυτά, ξεχάστηκαν - και εδώ πάνω στα βόρεια είναι πολύ βαρύς ο άτιμος!!!!

Αυτός λοιπόν ο κόμπος "μακραμέ" πολύ μου πάει. Τον έμαθα κι' αυτόν και "ξεπέταξα" πλήθος βραχιολάκια που μοίρασα στις φίλες μου για να με θυμούνται.
Πάνω σε μπουκάλι υπό κατασκευήν
Από το You Tube πήρα την ιδέα με τα παξιμάδια - ο καταστηματάρχης είχε χρόνια να δει τέτοια κατανάλωση παξιμαδιών!!! - και τα έπλεξα με βαμβακερό σπάγκο, δέρμα και σουέντ. Μπρούτζινα και ασημί. 
Το "χρυσό" με σπάγκο, το μαύρο με δέρμα, το γκρι με σουέντ.
Τι να σας πω, μεγάλη επιτυχία το κόσμημα! Τα φορούσαμε όλες μαζί, είχε γέλιο η φάση!

Ε, να μη φτιάξω και ένα σκέτο για το στεφάνι μου; Δεν του πάει;
"Δένει" με την τρίχα!!!!!
Κι' εδώ, τα "παξιμαδοκοσμήματα" στο δικό μου χεράκι.

Σας εύχομαι καλό υπόλοιπο καλοκαίρι, να είστε όλοι καλά και νά'μαστε πάντα όλοι και όλες ΜΑΖΙ. 
Σας φιλώ πολύυυυυυυυυυυυυυυ.........

69 σχόλια:

  1. Πολύ ιδιαίτερα, διαφορετικά! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πράγματι, το μακραμέ είναι εθιστικό! Πολύ όμορφα τα βραχιολάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλία, έγιναν τέλεια!!!
    Ιδιαίτερα και πολύ ταιριαστά για αντρικά κοσμήματα, για τα παλληκάρια που μένουν παραπονεμένα από τα πολύχρωμα τρελλά που φοράμε εμείς οι γυναίκες...
    Βλέπω αρχίζουμε να μαζευόμαστε σιγά-σιγά και χαίρομαι γιατί μου λείψατε όλες σας...
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κλωσόρισες Φιλία μου μετα υπέροχα βραχιολάκια σου!!!!!Φοβερή ηιδέα αλλάκαι η εκτέλεση άψογη!!!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλωσόρισες Φιλιά, είναι δυνατόν να σε ξεχνάγαμε?? Δεν μας άφησες ποτέ χωρίς καινούργιες ιδέες και ΄πρωτότυπες κατασκευες. Τα βραχιολάκια υπέροχα.
    φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλώς μας ήρθες φιλενάδα!
    Τα βραχιολάκια σου είναι υπέροχα!!!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς ήλθες σουρτούκα μου, καλό φθινόπωρο. Χαίρομαι που πέρασες καλά και που καλλιτεχνίστηκες με τα βραχιολάκια σου, Αύριο πάω για βίδες. Πρώτα θα χρησιμοποιήσω τις δικές μου...που έχουν αρχίσει και σκορπάνε στο πάτωμα, και είναι και λίγο σκουριασμένες χα χα χα....και μετά θ' αγοράσω κι έτοιμες. Σε φιλώ πολύ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΕΡΙΤΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!!
    ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΤΑ ΕΙΔΕΣ;
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ!!!!!!
    ΑΝΤΕ, ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΖΕΣΤΗ, ΜΑΖΕΨΑΜΕ ΑΡΚΕΤΗ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς μας ήρθες ανανεωμένη και μαυρισμένη να υποθέσω με τόσα μπάνια. Τρέχω για παξιμάδια. Πολύ μου άρεσε η ιδέα και αφού μου αρέσει και μένα το μακραμέ θα σε ακολουθήσω στην παξιμαδοκατάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο βρε Φιλία μου!!!Πολύ χαίρομαι που ευχαριστήθηκες τις διακοπές σου...Καλώς μας ήρθες!Πολύ πρωτότυπα τα βραχιολάκια σου...ελπίζω να μη χρειαστεί το χειμώνα να φάμε τα ...παξιμάδια σου...χαχα. Φιλιά πολλά κούκλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γύρισες ορεξάτη φρέσκια και άκρως δημιουργική...Ομορφα και
    καλοδουλεμένα τα παξιμαδοβραχόλια,υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση στην πρόκληση σου...(έξυπνη όντως ιδέα).Σου εύχομαι καλό φθινόπωρο και δημιουργικό. Καλό Βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλως το μου....χαίρομαι που πέρασες καλά...
    καλό χειμώνα ?? ούτε να το σκέφτομαι...χα
    Το βραχιολάκι με την τρίχα ...το ερωτεύτηκα...χα
    ΦΙΛΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς την !!! Χαίρομαι που πέρασες τόσο καλά φέτος το καλοκαίρι!!! Τα παξιμαδοκοσμήματάκια σου είναι το κάτι άλλο!
    Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. βρε καλώς τα παιδιά τα δικάάάά μααααςςςςς!!!! Και να θέλαμε να σε ξεχάσουμε δε θα μπορούσαμε έχεις το "κάτι" που σε κάνει αξέχαστη και πολυαναμενόμενη...
    Και Βαπόρια κυρία Φιλία;;;Μπράάάάβο!!!δε λέω τίποτ άλλο...
    Οσο για τα παξιμαδοβραχιόλια, με τόσες βίδες που έχουν ξεστρίψει,θάχουμε άφθονο υλικό για δημιουργίες,εσύ πάντως πρωτοπόρος! Οχι με στριμένη βίδα καλέ, για έμπνευση μιλάω.
    Φιλάκια πολλά,ααα και μια τελευταία ερώτηση το στεφάνι με το βραχιολάκι χειρουργεί;Μη μου τύχει να ξέρω οτι είναι γνωστός και ν αφεθώ.
    Φιλιά άπειρα Φθινοπωρινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλεια ιδέα!Εγώ θα πρότεινα τα επόμενά σου να τα περάσεις και με ένα περλέ μανό!Θα βγουν πιο σικ!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς σε βρήκα!Υπέροχα τα βραχιόλια σου και πρωτότυπα.Ωραία που απευθύνονται σε άντρες, κάτι διαφορετικό!...και απ΄ότι είδα στο προφίλ σου, έχουμε κάτι κοινο, και για μένα οι κάθε έιδους χειροτεχνίες λειτουργούν σαν... Lexotanil. Με ηρεμούν και με χαλαρώνουν, ένα είδος ψυχοθεραπείας.Εύχομαι να τα λέμε!Τώρα να σου ευχηθώ καλό φθινόπωρο?...μπα! το καλοκαίρι ακόμα καλά κρατά.Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού, λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Unos trabajos maravillosos.
    Gracias por tu visita y comentario.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλώς ήρθες!Καλό Φθινόπωρο!!Μού αρέσουν πολύ τά βραχιολάκια σου!!Γύρισες ορεξάτη γιά όμορφες δημιουργίες!!Σέ ευχαριστώ πολύ γιά τό όμορφο σχολιό σου!!Καλό βράδυ!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό φθινόπωρο!!!!!!!!!!! Μετά από τέτοιες ευχάριστες διακοπές αναμένεται και ευχάριστη συνέχεια!!!! Τα βραχιολάκια δεν πιστεύω να συμπλήρωσες ήδη από τις δικές μου βίδες και να τα έφτιαξες;;;; Χα χα χα!!!! Πολύ πρωτότυπα είναι και καλοφόρετα εύχομαι!!!!!!! Σε φιλώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ trendy τα βραχιόλια ! Και τα παξιμάδια στα κοσμήματα μου αρέσουν πάρα πολύ (γενικώς βέβαια μου αρέσουν τα αξεσουάρ που ... αρρενωπίζουν !) Εγώ τα έχω βάλει σε κολιέ με μακραμέ ! Χα ! Το έχω χαρίσει, όμως, και δεν έχω τα πειστήρια !!! Θέλω να μοιραστώ μαζί σου τις παρακάτω φωτό - tutorial για με μακραμέ κολιέ και παξιμάδια. Τα λατρεύω αυτά τα κολιέ : http://honestlywtf.com/diy/diy-box-braid-necklace! Μόνο που όταν προσπάθησα να βγάλω κι εγώ τον λεγόμενο "square knot" μου βγήκε στρογγυλός knot ! Θα σου τον δείξω καμιά φορά να γελάσεις !!! Και θα ζητήσω και οδηγίες από τις ειδήμονες !!! Καλώς όρισες στη χειμερινή βάση σου. Καλές Χειμερινές Δημιουργίες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εντάξει, βλακείες λέω ... Τα κολιέ στη φωτό που σου είπα παραπάνω δεν είναι με παξιμάδια αλλά με μεταλλικές ροδέλες. Κάτι βίδες σφίγγουν κι αυτές, βρε αδερφέ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλώς όρισες και καλώς σε ξαναβρίσκουμε !! Μάλλον πέρασες καλά, Φιλία μου, και δεν γέμισαν μόνο οι μπαταρίες αλλά και το μυαλό με υπέροχες, σαν αυτή, ιδέες!
    Είναι τέλεια τα παξιμαδοβραχιολάκια!! Και πρωτότυπα και οικονομικά!
    Φιλιά και να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ !!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΜΕΡΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φιλία μου χαίρομαι που πέρασες καλά!! Τα βραχιολάκια σου μου αρέσουν πολύ. Εχω κάνει και εγώ ενα κολιέ και εβαλα μέσα παξιμάδια και η αλήθεια είναι ότι μου αρέσουν σαν αξεσουάρ. Φιλάκια και καλό φθινόπωρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Kαλο χειμωνα Φιλια μου!!!Τα βραχιολακια σου ειναι πολυ πρωτοτυπα και μου αρεσουν πολυ!!!!Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ♡✿彡╮

    Super criativas!!!
    Nunca vi esse material em pulseiras... um show!!!!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    •°♫¸.♪♫°

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλο μηνα και καλη εβδομαδα να εχεις.Ομορφες και πρωτοτυπες οι δημιουργιες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Φιλια καλο μηνα και φθινοπωρο να εχεις
    το μακραμε ειναι ψυχοφαρμακο
    τα βραχιολακια σου πολυ ομορφα
    να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είσαι απίθανη!!! Θα το μάθω και εγώ το μακραμέ, δε θα γλιτώσει από τα χεράκια μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΙΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΞΑΝΑΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ!!ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ!!!ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΣΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!ΚΑΠΟΤΕ ΕΙΧΑ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕ ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ .ΤΟ ΤΡΙΧΩΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥΠΕΡ!!!ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΚΡΑΜΕ ΔΕΝ ΤΟ ΜΠΟΡΩ ΜΟΥ ΣΠΑΕΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ.ΠΑΩ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΦΕ ΔΕΝ ΝΥΣΤΑΖΩ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΕΛΛΕΙΨΕ Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΒΟΛΤΕΣ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τα βραχιολάκια σου ασυνήθιστα και πανέμορφα!
    Σε ευχαριστώ για την επίσκεψή σου στο blog μου. Θα χαρώ να γραφτείς και στους αναγνώστες μου για να τα λέμε...
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γλυκιά μου μπουμπουκίτσα! Γέλασα απίστευτα με την ανάρτησή σου γιατί σκεφτόμουν να κάνω ανάρτηση μια που επέστρεψα χθες βράδυ και μετά λέω ας πάω πρώτα στα κορίτσια μια βόλτα! Ό,τι ήθελα να γράψω στην ανάρτησή μου .....ακριβώς τα αντίθετα διάβασα στη δική σου! γέλασα πάρα πολύ. θα αναρτήσω και θα καταλάβεις.... χαίρομαι τόσο που σε ξαναβρίσκω! εσύ είχες το μαρτύριο με το στικάκι εγώ δεν είχα καθόλου ιντερνετ. θα τα λέμε από δω και στο εξής..... τώρα που με φλερτάρει το διαδίκτυο...με φωνάζει....έλα μη μαφήνεις μονο.....πολλά πολλά φιλάκια .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. και βέβαια σε θυμόμαστε-)))
    καλώς γύρισες,καλό μήνα και καλό φθινόπωρο-)))
    χαίρομαι που πέρασες τόοοοοοοσο χαλαρά!!!!!
    τα νέα σου κοσμήματα είναι πάρα πολύ όμορφα!!!!
    σου εύχομαι καλή συνέχεια με εμπνεύσεις πολλές
    φιλάκια-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Υστερα απο αρκετη απουσια καλοκαιριου περνώ απο τους φιλους να μαθω νεα τους και να ευχηθω για το νεο μηνα.Μακάρι αυτός ο μήνας να είναι όμορφος , γεμάτος με τύχη και πολλά χαμόγελα γιατί χρειαζόμαστε κάθε σταγόνα θετικής ενέργειας!Καλό μας μήνα λοιπόν με υγεια πανω απ όλα και καλο φθινοπωρο!!!Ευχαριστω που περασες απο το σπιτικο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εγώ θα ευχηθώ καλή 'σεζόν'... ακόμη είναι νωρίς για φθινόπωρα και χειμώνες. Όσο για τα βραχιολάκια... πολύ ΜΕ αρέσουν!!!! Πολύ έξυπνο. Καλημέρααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Υπέροχα και έξυπνα τα βραχιόλια σου,μπράβο!!!
    Καλό φθινόπωρο!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Φανταστική φρέσκια ιδέα με τα παξιμάδια πολυ μου άρεσε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Φιλία, άργησα να σου σχολιάσω τα όμορφα και πρωτότυπα βραχιολάκια σου.
    Η αλήθεια είναι ότι περίμενα την Βιλλιώτη να κάνει την δοκιμή (για τον χειμώνα)και να μας γράψει τα αποτελέσματα.
    Κανείς όμως δεν σου έγραψε ότι μπορεί να χρειαστεί να μας δανείσεις, ή και χαρίσεις κανένα,αν κατά τύχει χρειαστεί να σφίξουμε καμιά λασκαρισμένη βίδα.
    Χωρίς χα χα χα χα Φιλία, φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Φιλία μου καλώς ήρθες από τις διακοπές σου άντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά!!Τι υπέροχα και πρωτότυπα βραχιολάκια είναι αυτά!!Μου αρέσουν πολύ!!!Μπράβο!!Φιλάκια και καλό Φθινόπωρο σου εύχομαι γλυκιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ...traigo
    ecos
    de
    la
    tarde
    callada
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    COMPARTIENDO ILUSION


    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...




    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE LEYENDAS DE PASIÓN, BAILANDO CON LOBOS, THE ARTIST, TITANIC SIÉNTEME DE CRIADAS Y SEÑORAS, FLOR DE PASCUA ENEMIGOS PUBLICOS HÁLITO DESAYUNO CON DIAMANTES TIFÓN PULP FICTION, ESTALLIDO MAMMA MIA,JEAN EYRE , TOQUE DE CANELA, STAR WARS,

    José
    Ramón...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Φυσικά σε ακολούθησα στις παξιμαδοδημιουργίες. Πέρνα μια βόλτα να δεις και να μου πεις τη γνώμη σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλώς ήρθεςΦιλία!!καλό φθινόπωρο με υγεία!!!Χαίρομαι που πέρασες όμορφα και ξεκούραστα στις διακοπές σου!!!
    Τέλεια τα βραχιολάκια σου και το αντρικό μοναδικό!!!!!!!Καταπληκτικές όπως και οι δημιουργίες σου με εφημερίδα!! μπράβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. 彡♡` Olá, amiga!

    Linda noite!
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil ♡彡.
    ¸.•°`♥✿⊱╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πραγματικά πολύ όμορφα τα βραχιολάκια σου και φτιαγμένα με πολύ προτότυπα υλικά ,θα προσπαθήσω να τα φτιάξω και έγω ..
    Καλώς σε βρήκα και καλό φθινόπωρο να έχουμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλο φθινωπορο Φιλια μου!!!Καλως ηρθες πισω στην παρεα!!
    θα τα λεμε συχνοτερα τωρα!!!
    Αχ θελω και εγω να φτιαξω τετοια βραχιολακια!!!αλλα βρε παιδακι μου δεν την εχω την υπομονη για κατι τετοια!!!!ΤΑ ΑΓΟΡΑΖΩ !!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ
    σου στελνω πολλααααα φιλακιαααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΑΠΑΙΧΤΗ Η ΙΔΕΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ...
    ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ..
    ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΙΑ...ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ!!!

    Υ.Γ.:ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠ ΤΟ BLOGΟΣΠΙΤΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!!!!!

    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλώς όρισες, Φιλία! Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου!
    Σου εύχομαι να περάσεις έναν όμορφο Σεπτέμβρη κι ένα υπέροχο, ρομαντικό Φθινόπωρο!
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΄Ηρθα και εγώ!
    Καλό φθινόπωρο Φιλία μου!
    Τέλεια τα βραχιόλια, πολύ πρωτότυπα !
    ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλό φθινόπωρο!Τα βραχιόλια σου τέλεια και πολύ όμορφη η ιδέα με τα παξιμάδια!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. κοριτσι...πολυ ομορφη δουλεια..τι ωραια που τα εκανες..να σαι καλα ματια μου..καλο Χειμωνα..ομορφη βδομαδα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλώς την, καλώς την!! Χαίρομαι πολύ που πέρασες τόσο καλά!! Πολύ όμορφα βραχιολάκια σου και έξυπνα στην κατασκευή τους, μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλό φθινόπωρο!!Πολύ όμορφα τα έκανες και τα γυναικεία και το αντρικό!! Καλή εβδομάδα να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Καλησπέρα Φιλία μου και καλή εβδομάδα! Οι δημιουργίες σου είναι φανταστικές.... Να περνάς όμορφα και σε περιμένουμε σύντομα στην όμορφη παρέα μας!! Καλό φθινόπωρο να'χουμε κούκλα μου με υγεία, μπόλικη αγάπη και πολλές δημιουργίες! Πολλά φιλιά! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλώς ήρθες! Δεν λέω καλό χειμώνα, είναι κάτι που δεν μου άρεσε ποτέ να ακούω αλλά και να λέω. Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα! Και, αφού όπως λες γέμισες τις μπαταρίες, δώσε την ενέργεια αυτή σε καινούργιες όμορφες δημιουργίες.
    Εντυπωσιάστηκα με τα βραχιόλια σου. Πολύ καλή ιδέα. Σαν το απλό που έφτιαξες για το στεφάνι σου έχω φτιάξε, άντε σε κάποια έβαλα και μια χαντρούλα..... αλλά παξιμάδια!!!! Τέλεια είναι!!!

    Καλή συνέχεια!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Μα είναι τόσο όμορφα.... Αύριο θα πάω στο σιδερά για παξιμάδια.. χαχαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Πανέμορφα τα βραχιολάκια σου και πρωτότυπα!!!Μπράβο σου γλυκιά μου!!φιλάκια και καλό Φθινόπωρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Φιλία,έχης βραβείο!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Γεια σου Φιλία. Απ' ότι φαίνεται μια χαρά πέρασες το καλοκαίρι σου!!
    Γύρισες ξεκούραστη για νέους πειραματισμούς και δημιουργίες όπως καλή ώρα τα βραχιολάκια.Είναι ιδιαίτερα.
    Άντε και καλό φθινόπωρο να'χουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Φανταστική η ιδέα με τα παξιμάδια!!! Καλό φθινόπωρο σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. φιλια!!?!
    εχεις βραβειακι!!!
    http://heaven-sofia.blogspot.com/2012/09/blog-post_3339.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Πολύ όμορφα και πρωτότυπα τα παξιμαδοβραχιολάκια. Καλό και δημιουργικό φθινόπωρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καταπληκτική ιδέα..Καλό φθινόπωρο να έχουμε!Φιλιά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Είναι πανέμορφα Φιλία μου!!! Μου άρεσε του στεφανιού που έδεσε με την τρίχα! χα χα χα χα!!!!!! Δεν παίζεσαι πια! Σχετικά μ'αυτό που με ρώτησες, ναι, περιμένω να πήζει λίγο και μετά ταχτοποιώ. Πολλά φιλάκια κούκλα μου και καλό Φθινόπωρο να'χουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Μου αρέσουν πολύ και δεν σκουριάζουν και ο άνδρας μου έχει συρτάρια με αυτά!!!!!!! όμως δεν είναι βαριά; ξέρεις τι λεπτά χέρια έχω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Αγαπούλαααα....ζάαααωωωωωωω....δεν έχω όμως σύνδεση...αλλαγή πακέτου ...και περιμένω....
    ΥΓ...Που να έρθω καλέέέέεεεεεε....τι έχω χάσει η άμοιρη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Αυτό το "δένει με την τρίχα" δεν το φανταζόμουν!
    Τα βραχιόλια είναι θαυμάσια. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;